Categorieën

Ruilen & Retourneren


Niet tevreden
Bent u niet te tevreden met een aankoop die u bij Intersport Twinsport heeft gedaan? Wij vinden dit erg jammer, maar gaan ons uiterste best doen om dit probleem zo snel en goed als mogelijk voor je op te lossen. Met ons retourrecht van 14 dagen heb je altijd twee weken de tijd om de bestelling terug te brengen in één van de Intersport Twinsport winkels of terug te sturen per post. Houdt er wel rekening mee dat het product voorzien moet zijn van het etiket en dat de verpakking nog in goede staat verkeerd. Je mag het product uiteraard wel passen. Beschadigde producten kun je binnen de 14 dagen geldende retourtermijn terugsturen. Er worden wel kosten in rekening gebracht voor de door u aangebrachte schade. Mocht het product kapot gaan en onder de garantie vallen geldt de periode van 14 dagen natuurlijk niet.

Indien je in het geheel niet tevreden bent over jouw aankoop kun je ook het aankoopbedrag terugbetaald krijgen op je bankrekening. Dit kan helaas niet voor gepersonaliseerde artikelen. Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling. De terugbetaling van de door jou aangegeven artikelen gebeurt binnen 10 werkdagen na ontvangst in ons magazijn of de winkel.

Wij hebben twee oplossingen voor het retourneren van het door jou gekochte artikel:

1. Ruilen en retourneren in de winkel
Intersport Twinsport heeft zowel een webshop als twaalf fysieke winkels. Je kunt producten altijd gratis retourneren bij onze fysieke winkels. Deze zullen de producten aannemen, verwerken en uitbetalen. Een overzicht met de dichtstbijzijnde Intersport Twinsport winkels, vind je hier.

2. Ruilen per post
Je kunt producten ook ruilen per post. Hiervoor kun je het bij de bestelling geleverde retourlabel gebruiken. Plak deze over het etiket van de heenzending heen en het retourneren wordt helemaal gratis. Het enige wat je hoeft te doen is het pakket aanbieden bij PostNL en aan te geven op het retourformulier welke artikelen je wilt ruilen. Binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van het 'oude' artikel, sturen wij het gewenste artikel naar je op! Tijdens actieperiodes kan de verwerkingstijd van ruilingen in verband met drukte langer zijn.

3. Retourneren per post
Retourneren van producten kan ook per post. Hiervoor kun je het bij de bestelling geleverde retourlabel gebruiken. Plak deze over het etiket van de heenzending heen en het retourneren wordt helemaal gratis. Het enige wat je hoeft te doen is het pakket aanbieden bij PostNL en aan te geven op het retourformulier voor welke artikelen je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen. Binnen 3-5 werkdagen na ontvangst zal jij bericht krijgen over je terugbetaling. Het terugbetaalde bedrag staat vervolgens binnen 1 tot 3 werkdagen terug op je rekening. Let op: betaalde facturen van Klarna hebben een maximale terugbetalingstermijn van 10 werkdagen. Tijdens actieperiodes kan de verwerkingstijd van retouren in verband met drukte langer zijn.

Let op: wanneer je de volledige aankoop annuleert of retourneert, ontvang je ook de eventuele verzendkosten voor de heenzending retour.  

Mocht je na het lezen van deze informatie nog steeds vragen en/of opmerkingen hebben kun je ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice.

Contact
Telefoonnummer:           0348-483022
Emailadres:                     klantenservice@intersporttwinsport.nl
Bezoekadres:                   Kuipersweg 37, 3449JA, Woerden