Retourneren

Meld jouw retour gemakkelijk en snel aan via onderstaande button:


Natuurlijk hopen we dat je blij bent met je aankoop bij Intersport Twinsport. Mocht er toch iets niet helemaal naar je zin zijn of past iets niet goed? Dan heb je 100 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. In Nederland kun je de artikelen terugsturen per post of je kunt ze afleveren in een van onze winkels. Vanuit België zijn de verzendkosten voor de klant zelf.

Handelingskosten

Bij terugbetaling van de order houden wij €2,50 in op de terugbetaling per order. Dit doen wij om de handelingskosten te compenseren. 

Instructies

1. Verpak het/de artikel(en) in de verpakking waar deze in aangeleverd zijn. Mocht je deze niet hebben, dan is het gewenst om een andere verpakking te verzorgen. 
2. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt met de uitgeprinte retourlabel of de barcode. De retourlabel kan je aanvragen via bovenstaande button.
3. Bewaar het verzendbewijs met track & trace code tot je bevestiging hebt dat je retour verwerkt is.
4.  Wij verwerken onze retouren binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst. Je ontvangst een bevestiging van ons per mail, zodra je retour verwerkt is. 
5. Het betaalde bedrag staat binnen 1 tot 2 werkdagen na bericht van de verwerking terug op jouw rekening. Heb je gekozen om achteraf te betalen met KLARNA? Dan passen wij de factuur aan of annuleren/crediteren wij de factuur.  

Geen retourformulier in je pakket?

Heb je geen retourformulier? Mail dan onze klantenservice voor je retourformulier. ([email protected]

Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden:

- Retourneren moet binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling.
- Voeg altijd het retourformulier toe bij de retourzending. Is dit niet het geval, dan kan het retourproces langer duren.
- De artikelen moeten onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden. Gebruik de schoenendoos niet als buitenste verzenddoos! Uiteraard mag je kleding of schoenen wel thuis passen, maar zorg ervoor dat je geen labels e.d. verwijdert.
- Mocht een besteld artikel kapot gaan en valt dit onder de garantie, dan geldt de termijn van 100 dagen voor retourneren natuurlijk niet.
- Gepersonaliseerde artikelen (bijvoorbeeld met je naam erop geprint) mogen helaas niet geretourneerd worden.
- Nadat wij een artikel retour hebben ontvangen, betalen we binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug. Tijdens actieperiodes kan de verwerkingstijd van retouren in verband met de drukte iets langer zijn.
- Wanneer je een volledige bestelling retourneert (dus alle artikelen in je pakket), ontvang je ook de verzendkosten van de heenzending terug (dit geldt alleen binnen Nederland).

Manieren voor het retourneren vanuit Nederland:

- In de winkel: je kunt je artikelen altijd gratis terugbrengen naar een Intersport Twinsport vestiging en krijgt dan daar je geld terug. Een overzicht van alle Intersport Twinsport winkels, vind je hier.
- Per post (vanuit Nederland): je kunt je bestelling gratis terugsturen via PostNL. Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retourneert. Via onderstaande link kan jij een label aanvragen: https://intersporttwinsport.shipping-portal.com/rp/

Retourneren vanuit België:

- Per post: klanten in België kunnen een bestelling per post retour zenden naar het volgende adres in Nederland:
Intersport Twinsport, Kuipersweg 37, 3449 JA Woerden
Gemaakte kosten zijn in dit geval voor de klant zelf.

Een artikel omruilen:

Wil je een artikel omruilen, omdat je het bijvoorbeeld in een andere maat wilt hebben? Dan kun je het artikel terugsturen op de manier zoals hierboven omschreven en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Mochten er extra kosten gemaakt worden bij het plaatsen van een nieuwe bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice voor een oplossing.

Contact:

Heb je nog vragen na het lezen van deze informatie? We helpen je graag! Dus neem gerust contact op met onze klantenservice:
Telefoon: 0348-483022 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur)
Mail: [email protected] (we reageren op werkdagen binnen 24 uur)
Chat: op werkdagen zijn we tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via de live-chat, rechts onderin je beeldscherm (wij reageren zo snel mogelijk)
Social media: Facebook, Twitter en Instagram (we reageren op werkdagen binnen 24 uur)