Garantie

Of je aanspraak maakt op de garantie van een product hangt af van verschillende zaken. Allereerst moet er aannemelijk gemaakt kunnen worden dat je het product in onze webshop hebt aangeschaft en wat het gekost heeft. Wij zullen dit controleren aan de hand van je pakbon/factuurnummer/retourformulier.

De garantietermijn van het desbetreffende product van belang, alsmede de aard van de klacht. Valt de klacht binnen de garantiebepalingen en –termijn van het product, dan zal overgegaan worden tot kosteloos herstel of vervanging van het product. Wanneer het product niet vervangen kan worden, zal het vergoed worden.

Producten die fabricage fouten bevatten kun je binnen de retourtermijn terugsturen.

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage of door jouw aangebrachte schade dan kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:
• Normale slijtage.
• Slijtage van buitenaf.
• Door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken.
• Overmatige transpiratie.
• Pillen van kleding en schoenen.
• Gebreken ontstaan door wassen en/of drogen.
• Gebreken ontstaan door verkeerde maatvoering.
• Slijtage aan badkleding.
• Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
• Gebreken aan water- en winddichtheid van schoeisel of kleding, tenzij strikt vermeld in de productomschrijving in onze webshop.
• Producten die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.