Hoe kan ik product(en) ruilen?

Producten die je online hebt besteld kun je gratis ruilen in een van onze Intersport Twinsport winkels. Vergeet niet om je aankoopbewijs (retourformulier) mee te nemen. Een overzicht van de dichtstbijzijnde winkels in de buurt, vind je hier.

Ruilen via PostNL kan je doen door een nieuwe bestelling te plaatsen en het/de artikel(en) die je niet wenst terug te sturen. Mochten er extra kosten gemaakt worden bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Neem dan contact op met onze klantenservice en wij lossen dit op. Achterop het retourformulier is ons antwoordnummer te vinden. Plak deze over de originele verzendsticker heen en lever het pakket in bij een PostNL punt. Binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst in ons magazijn ontvang je bericht van verwerking. Het terugbetaalde bedrag staat vervolgens binnen 1 tot 2 werkdagen terug op je rekening. 

Intersport Twinsport neemt de retourkosten bij het leveren van een defect product of een aantoonbare vergissing voor haar rekening. Neem in het geval van een ‘ruiling’ altijd contact op met onze klantenservice (0348) 483022, zodat wij je verder kunnen helpen.